Пошук по сайту

Наша кнопка

Чемеровецьке АТП послуги перевезення пасажирів

Погода

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

Інформація про створення та розвиток Товариства з додатковою відповідальністю «Чемеровецьке автотранспортне підприємство 16847»

У 1937 році у с. Лянцкорунь Вінницької області (сьогодні це с. Зарічанка Чемеровецького району) створено автозагін «Сільгосптранс».
Рухомий склад автомобілів одержано з Чемеровецької і Кутковецької МТС, до якої входили:
Форд - 2 шт.
АМО - 3 шт.
ЗІС-5шт.
Газ – АА -32шт.
Всього – 52 шт.

Територія, де розташувався загін, займала - 0,75 га, чисельність працівників складала 66 осіб.
У 1938 році автозагін перетворений у Чемеровецький «Союззаготтранс» з місцезнаходженням в с. Лянцкорунь на території господарства радгоспу ім. Чубаря ( сьогодні це територія СГК «Поділля») с. Зарічанка.

У склад автозагону входили чотири автоколони:
Лянцкорунська а/к №1 з кількістю а/м -110 шт.
Чемеровецька а/к №2 з кількістю а/м - 95 шт.
Смотрицька а/к №3 з кількістю а/м - 95 шт.
Великолевадська а/к з кількістю а/м - 80 шт.
Всього - 380 шт.

З часом територія автозагону збільшилась до 1,75 га (тваринницькі приміщення радгоспу теж були пристосовані для ремонту автомобілів). Електроенергії не було, благоустрій не проводився. Особовий склад нараховував 440 чоловік.
У 1939 році автозагін розділився на Чемеровецький і Смотрицький. У першому залишилось 175 автомобілів. Вони частково були мобілізовані для участі в польсько - фінській кампанії, місцем знаходження автозагону залишилось с. Лянцкорунь.
У 1940 році автозагін був базований в с. Чемерівці, на території МТС, площею 1,75 га, на якій знаходиться сьогодні автопідприємство - 16847. Загальна кількість автомашин складала 113, а чисельність працівників - 175 чоловік. Територія не обладнана і не обгороджена, електроенергією забезпечувались з електростанції МТС.
У 1941 році, у зв'язку із небезпекою нападу на нашу Батьківщину німецько-фашистських загарбників, 80 відсотків автомобілів і частина людей працювали на спецбудівництві, решта — мобілізовані в Червону Армію.
Після перемоги над гітлерівською Німеччиною у 1946 році на базі довоєнного автозагону була створена автоколона від Кам'янець-Подільської автобази «Союзсільгосптранс», у яку входили автомобілі:

ЗІС-5-2 шт.
ГАЗ - АА -16 шт.
Всього -18 шт.

У серпні 1948 року на цій базі створено самостійне господарство - автороту «Союззаготтранс». До її складу входили чотири підрозділи по 25-35 автомобілів марок ГАЗ-АА і ЗІС-5.
Благоустрій господарства почав відновлюватися у 1951 році. В 1954 році із приватного будинку контора переведена в новобудову. Поповнення парку автомобілями відбувалось у середньому на 18-45 машин на рік. І в цьому ж році встановлено електростанцію потужністю 20 кВт. з дизельним двигуном.
У 1959 році авторота «Союззаготтранс» перетворена у вантажний автомобільний парк.
Станом на 1 січня 1961 року територія ВАП складала 3,75 га, кількість автомобілів— 141 шт.
В 1962 .році було проведено реконструкцію майстерні, добудованого приміщення електростанції, котельні. На той час ВАП проводило вантажні, відрядні, погодинні перевезення. З початку 1963 року почалось перевезення пасажирів, маючи у своєму складі вісім автобусів ПАЗ - 6П, одержаних у Городку, здійснювались внутрішньорайонні перевезення.
У цьому ж році Чемеровецький вантажний автомобільний парк реорганізовано у Чемеровецький автомобільний парк. АП здійснював відрядні, погодинні і автобусні перевезення.
Станом на 1 січня 1964 року в підприємстві нараховувалось 141 вантажний автомобіль, 11 автобусів.
У лютому 1966 року до Чемеровецького автопарку було приєднано від Городоцької автобази «Соцрадгоспу» Закупнянську автоколону з кількістю 100 автомобілів.
У 1966 році Чемеровецький автомобільний парк було перетворено в Чемеровецьке автопідприємство - 22042.
У 1966 році автопідприємством розпочато будівництво автобусної станції і реконструкцію майстерні по ремонту і технічному обслуговуванню автомобілів.
Автобусна станція введена в дію в 1967 році, а майстерня — в 1970 році, адмінприміщення — в травні 1974 року.
З квітня 1986 року Чемеровецьке АП 22042 перейменовано в Чемеровецьке автопідприємство – 16847.

Керівниками підприємства були:

Галабурда Яків Філатович
1937р.-1960р.,
Конєв Микола Савелич
1960р.-1962р.,
Козак Олександр Іванович
1962р.- 1977 р.,
Семенишен Анатолій Петрович
1977 р.-1979р.,
Гринчук Віктор Павлович
1979р.-1984р.,
Витко Олександр Максимович
1984р.-1986р.,
Голота Олексій Якович
1986р.-1994р.

У 1995 році підприємство перетворене у ВАТ «Чемеровецьке АТП - 16847», головою правління якого обрано Миколу Даниловича Головатого.
24.09.2010 року Відкрите акціонерне товариство «Чемеровецьке АТП 16847» перетворено (реорганізовано) в Товариство з додатковою відповідальністю «Чемеровецьке автотранспортне підприємство 16847» , яке є правонаступником майнових прав і обов’язків Відкритого акціонерного товариства «Чемеровецьке автотранспортне підприємство 16847».

тел. (03859) 9-12-60,
моб. 0970881125,
моб. 0678023600
моб. 0663639005
моб. 0632487288

E-mail:
 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.